רוטמן דורש: לקיים דיון בנושא ההסתה בבתי הספר הפלסטיניים

    איתי גדסי No Comments on רוטמן דורש: לקיים דיון בנושא ההסתה בבתי הספר הפלסטיניים

    ח"כ רוטמן פנה ליו"ר ועדת החינוך בדרישה לקיים דיון דחוף בנושא, על רקע גל פיגועי הטרור שחלקם בוצעו על ידי צעירים תלמידי מערכת החינוך הפלסטינית: "הצעירים הלומדים במערכת החינוך הפלסטינית רוויית ההסתה, שואבים השראתם ממחבלים שזוכים ליחס של גיבורים"

    ח"כ שמחה רוטמן צילום: Sraya Diamant/Flash90
    7:36
    02.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ס"ד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור גל הפיגועים האחרון המאופיין במפגעים צעירים בוגרי מערכת החינוך הפלסטינית, חה"כ שמחה רוטמן פנה היום (חמישי) ליו"ר ועדת החינוך בכנסת, שרן השכל בבקשה לקיום דיון בנושא הסתה לטרור במערכת החינוך הפלסטינית של הרש"פ ואונר"א.

    "מאז נרצח אלי קיי הי"ד בידי מי שהועסק על ידי עיריית ירושלים בתיכון רשידיה בעיר אירעו עוד שורה של פיגועים בידי צעירים בני פחות מ-25", כתב חה"כ רוטמן בפנייתו.

    "כך רק אתמול נדקרה מוריה כהן תושבת שכונת שמעון הצדיק על ידי נערה פלסטינית בת 15 בלבד, הלומדת במוסדות החינוך של הרשות הפלסטינית במזרח ירושלים

    "הצעירים הלומדים במערכת החינוך הפלסטינית רוויית ההסתה שואבים השראתם ממחבלים כדוגמת הרוצחת דלאל מוגרבי שביצעה את פיגוע אוטובוס הדמים בכביש החוף בו נהרגו 35 ישראלים. מוגרבי ושכמותה זוכים ליחס של גיבורים שיש לשאוף להידמות להם", הדגיש חה"כ רוטמן.

    חה"כ רוטמן סיכם פנייתו בבקשה מיו"ר ועדת החינוך שרן השכל "לקבוע בהקדם האפשרי מועד לדיון המשך בוועדת החינוך בנושא ההסתה לטרור במערכת החינוך הפלסטינית של הרשות הפלסטינית ובמוסדות החינוך של אונר"א".



    0 תגובות